amykramers.reismee.nl

Auckland

Kia Ora everyone!!

Inmiddels is het alweer een paar dagen geleden dat ik ben vertrokken en zit ik nu in het mooie Auckland!

Mijn reis is over het algemeen goed verlopen. Ik ben al met al 40 uur onderweg geweest, waarin in hoogstens 5 uurtjes had geslapen, dus gisteren voelde ik me verschrikkelijk... Ik was moe, kon niks eten en wilde simpelweg gewoon naar huis... Vanacht wel beter geslapen, maar nog steeds niet erg veel. Ik sliep op een kamer met 4 anderen, waar ik telkens wakker van werd en niet meer in slaap kon vallen... En dan kwam er ook nog eens een piepend bed bij die door je oordoppen nog steeds veel te hard piept, dus mij kon je opvegen... Ook vanacht wilde ik gewoon thuis zijn... Gelukkig ging het vandaag beter, nog steeds wel duizelig, maar ik heb weer wat kunnen eten en heb ik een beetje sightseeing gedaan! Zo ben ik de Skytower opgegaan en wat rondgelopen in de stad, wat een prima daggie was! Het is hier nu s'avonds en ik ben even voor een nachtje geupgraded naar een privé kamer om mijn reisziekte en jetlag te verslaan. Morgenvroeg begint de tour, opweg naar Hahei waar ik twee dagen zal verblijven. Ik heb er zin in, maar de heimwee zit me nog wel een beetje in de weg... Dus ik ga nu proberen lekker te slapen en zal zo snel mogelijk weer een nieuwe blog maken met alle leuke activiteiten die ik ga doen!

Reacties

Reacties

Marlies

Leuk Amy en eh....komt wel goed schatje....?

Tess

Na zo'n lange reis en in een heel ander ritme heb je ook zeker even een paar daagjes nodig om goed te acclimatiseren :) Doe het lekker rustig aan dan valt het vanzelf op zijn plek. Geniet! en veel liefs

Lisa

Komt wel goed! Na een paar dagen zul je je al een stuk beter voelen! Veel plezier en geniet!?

Hans

Nu eerst goed uitrusten en dan ja dan gaat er hopelijk een nieuwe wereld open slaapse

Petra

Wat balen... maar het kan dus alleen maar beter worden... vermoeidheid sloopt je. Dus hopelijk nu opwaarts . Succes en heel veel plezier

Gerrit en Willy

Dat was wel een beetje te verwachten na zo'n lange reis, maar oma zegt altijd 'het komt goed' en daar gaan we dan maar vanuit. Heel veel liefs van ons!!!

Bart

Na zo'n lange reis met weinig slaap niet echt vreemd dat je je wat minder voelt. Hopelijk lukt het slapen wat beter nu en gaat het gauw wat beter.....en dan lekker gaan genieten!!

Linde

Zo begrijpelijk Amy maar het hoort er gewoon bij hoor. Over een paar dagen ben je weer fitter, trekt de jetlag langszaam weg en voel je je vast beter (en anders stap ik zo op het vliegtuig hoor en kom ik wel naar je toe?).

Han

Jouw ervaring komt me bekend voor. Ik slaap ook altijd slecht de eerste paar dagen.Daarna ben ik niet meer te houden. Geniet van het land en de mensen. Straks wil je niet meer weg.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active