amykramers.reismee.nl

Kleine update!!

Lieve iedereen,

Allereerst, sorry dat ik zo niet actief ben, maar mijn dagen zijn zo erg gevuld dat ik er gewoon niet aan toe kom!

Verder, merry Christmas!!! Ik heb totaal niet het gevoel dat het kerstmis is, ik zit momenteel met 28 graden in het dorpje Franz Jozef, maar ik ga morgen met een helikopter (aaaah!!) naar een gletsjer, dus dan misschien toch nog een beetje kerstgevoel?

Het gaat goed met me, ik slaap en eet weer normaal, maar ik heb alles een beetje onderschat, waardoor ik ups en down heb. Elke dag op een andere plek en met andere mensen is lastig, maar ik doe super leuke activiteiten en kom op geweldige plekken! Ik heb geskydived (best 5 minutes of my life!), de Tongariro crossing gedaan (19,4 km lopen, mijn voeten doen na 4 dagen nog steeds pijn), the waitomo caves bezocht en glimwormen gespot, gesurfd (nieuwe hobby!), canopy tour gedaan (zip lines van 400 meter), wild water rafting gedaan (van een 7 meter hoge waterval en ja, we zijn allemaal blijven zitten, wiehoe!) en twee kayak tours gedaan, eentje in Hahei en eentje (gisteren) in Abel Tasman. Dolfijnen, roggen, pinguïns en zeeleeuwen gespot, dus helemaal happy!

Included wat foto's van de afgelopen twee weken!

Spreek jullie snel weer en geniet van jullie kerst samen!! ??

Reacties

Reacties

Marlies

?

Hans

Respect amy wat tof ik geniet van je foto,s en je verhaal

Willy en Gerrit

Fijn Amy, een mooi bericht! En wat een geweldige dingen onderneem je. Een geweldig avontuur. Jij in een temperatuur van 28 graden, hier is het nu 7 graden, uitzonderlijk voor december. We zullen moeten wennen aan de weersveranderingen! De afgelopen weken is er veel te doen geweest over de klimaattop. Ik ben wel heel benieuwd of dit ook zo actueel is in Nieuw Zeeland. Dat horen we nog wel een keer. Geniet lekker van alle dingen die je doet en weet een ding, we houden van je!!! Veel liefs en tot de volgende keer!!

Han

We zijn blij met je berichtje.Ook voor jou fijne Kerstdagen in een geweldige omgeving.Na een stroef begin kun je je nu heerlijk uitleven en kom je nog tijd tekort om je plannen in NZ te verwezenlijken.
Nog vele mooie dagen in NZ en een prettige jaarwisseling. Horen graag weer van je.
Groeten van Han en Riet.

Marianne

Gaaf gaaf gaaf!!
Fijn dat je je iets beter voelt.
Maar wat een waanzinnig avontuur. Geniet er van ?

Petra Mallens

Lieve Amy, voor jou ook nog hele fijne dagen en een geweldig nieuwjaar gewenst, je bent goed bezig, je komt idd tijd te kort.
En heb je je witte kerst nog gehad daar boven op de gletsjer..
Wij gaan nu zo van start met 2e kerstdag, helaas zonder jou maar wel bij ons in gedachten, en stiekem zijn wij allemaal hier toch wel een beetje jaloers op jou!
Geniet ervan, je hebt nog een aantal daagjes te gaan voor dat je op nieuw avontuur gaat in Australië! ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active