amykramers.reismee.nl

Reisbloggie!

Hoihoi iedereen!

Veel van jullie weten het natuurlijk al, maar over een kleine twee weken (7 december) vertrek ik, in mijn uppie, naar Nieuw Zeeland! Hier zal ik een kleine maand verblijven en rondtrekken met een backpackers buspas. Ik ga hiermee het hele land door en zal de meest mooie en afgelegen plekken van Nieuw Zeeland bewonderen! Op 4 januari 2019 vlieg ik naar Brisbane, Australië waar ik 6 maanden in een gastgezin zal verblijven! Ik zal hier de komende maanden als Au Pair aan de slag gaan, en ik kan niet wachten om te beginnen!

Willen jullie mij nu volgen met alles wat ik in deze prachtige landen beleef? Ik zal hier af en toe een updatetje plaatsen over mijn belevingen en avonturen zodat iedereen op de hoogte kan worden gehouden!

Veel liefs,

Amy

Reacties

Reacties

Hans kraaij

Ben nieuwsgierig mazeltof amy

Petra Mallens

Lieve Amy, vandaag is het de dag, ben jij er helemaal klaar voor? Alles gepakt.... wens jou een hele goede vlucht en een goed begin van een nieuw avontuur! Pas een beetje op jezelf ?

Jannie

Kijk...de eerste foto's. Dat ziet er goed uit!?

Jannie Kromkamp

Hoi Amy. Jij bent de eerste die het nieuwe jaar zo meteen gaat begroeten en daardoor een langer 2019 gaat hebben dan wij hier. Heel gelukkig nieuwjaar en een hele fijne jaarwisseling gewenst!!!!???????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active